[120925] #2

Jag måste ju också skriva lite om dagen! Det var alltså avslutningsceremoni idag, och skolan bjöd på mat! (Fast egentligen inte, eftersom det ingår i kursavgiften! :P) Jag passade på att äta så mycket jag kunde! 
 
Efteråt följde jag med två av mina klasskompisar till Asakusa och turistade runt lite vid ett tempel.
 
De hade en slags buddistisk ceremoni (högra bilden), det var rätt så intressant!
 
Sedan träffade vi på en japansk kvinna från Sendai (hon gick faktiskt fram till oss och pratade, vilket ingen av oss har upplevt förut här i Tokyo), och sedan gick vi på ett museum där vi träffade en kinesisk tjej som just hade kommit till Japan. Det var väldigt trevligt!
 
Tyvärr åker en av dessa två klasskompisar hem på torsdag! Lite tråkigt! Det är intressant att följa dem på äventyr!
 2012-09-25  15:21:00      Japan 2012     Kommentarer (0)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?