[120911] Så det kan gå..!

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Detta beror på att strax efter mitt senaste inlägg, fick jag en massiv kulturchock! Jag har i princip spenderat den senaste månaden i min säng, med draperiet fördraget. Där har jag spenderat min tid med att plugga, tröstätit chips och popcorn, och längtat hem! Hade en liten depression där också ett tag!

Nu börjar jag dock bli mig själv igen, som tur är! I lördags var det födelsedagsfest på nedervåningen, och trots att jag inte riktigt kände att jag orkade delta, så bestämde jag mig för att göra det ändå! Mina rumskompisar var jättesnälla som vanligt, och bad mig att komma till dem nästa gång jag kände mig ledsen och ville hem! Sedan dess har jag börjat visa mig utanför min säng igen. Det känns super! :D

Jag har även fått tillbaka min lust att rita! I två år har jag inte dragit ett enda streck, men nu äntligen kom det! Jag begav mig till Akihabara och införskaffade mig en ny ritplatta! En vit, fin Wacom Bamboo!
 

Detta har jag spenderat de senaste dagarna med!
 
Nästa vecka är det prov på allt vi lärt oss hittills! Jag är lite nervös inför prat och hörförståelse. Skriva och läsa är jag däremot 90% säker på, så det kommer nog gå bra! :D Om inte, så måste man bara gå om samma nivå igen!

Och för övrigt så tittar jag just nu på fotboll med fotbollsgalna japaner! Intressant..!
 2012-09-11  13:35:00      Blandat     Kommentarer (2)
Carolina

Min fina Jenny! Att u inte hört av dig, sagt någonting. :( Men jag är glad att du börjar bli dig själv igen. :) Puss på dig min lilla japan. :D <3

 2012-09-11 21:32:13     http://acarolinaa.blogg.se
Annelie

Hej Jenny! Va bra att du vaknade till igen, för jag har varit in nästan varje dag för att se vad du har skrivit! Jag hoppas att du nu fortsätter att ha roligt, för din resa är fantastisk! Alla här i Svannäs hälsar till dig och alla japaner, Ha det så bra!

 2012-09-12 14:22:45
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?