[120317]

Jag är nästan uppe med tuppen, och har precis betalat in ansökningsavgiften på 20 860yen (ca 1 760sek) till skolan! Så nu är det officiellt på riktigt! Kursen kommer att börja den 2:a Juli! *___*

Men, usch så nervöst det börjar bli nu! Nu är det ju bara dags för att ansöka om lån till CSN, och självklart åka till den japanska ambassaden i Stockholm för att ordna med mitt studentvisum.


Men efter det... Är det då dags att boka flygbiljett och någonstans att sova?
 2012-03-17  07:51:40      På väg!     Kommentarer (1)
Carolina

Åååh! Jag är så himla glad över att du äntligen ska få åka till Japan! : D Tänk att vi båda fick som vi ville. Jag åkte till USA och du till Japan. Det är ju helt sick, egentligen. :P Älskar dig massor!

Som svar på din kommentar i min blogg: Klart jag kommer och hälsar på dig maaaaassor innan du åker. Jag vet inte ens om jag hinner flytta till Götet innan jag (förhoppningsvis) åker tillbaka till Kalifornien igen. ;P

 2012-03-17 19:25:22     http://acarolinaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?