[120731] tabehoudai

Igår hade jag jätteroligt! Jag träffade Simon i Shibuya, och för att fira att vi fått pengar från csn, gick vi och åt sukiyaki-buffé! Det var supergott och roligt!
När man äter Sukiyaki så får man steka kött, grönsaker och nudlar vid bordet, i en jättegod Sukiyaki-sås! För första gången sedan jag kom hit till Japan, så åt jag till jag fick ont i magen! Men det var värt det!

Efter maten så gick vi runt och tittade lite i affärer, och sedan hamnade vi i ett spelcenter, där vi spelade ett Guitar Hero-liknande spel, fast med animelåtar och utan gitarren! Det var en låt som vi speciellt fastnade för!

Anpanman's March


Hittade också en kackerlacka på toaletten i det spelcentret! Det var äckligt! :(

Vi var ute till ca kl 22, men hade det inte varit för att jag hade läxa och skola idag så hade vi mest troligt stannat mycket längre!
 2012-07-31  03:21:00      Japan 2012     Kommentarer (1)