[120710] Pinapple cake

Jag har inte gjort så mycket nytt de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen!

I söndags var jag i Akihabara med Simon och tittade runt på anime-figurer, -leksaker och spel! Hittade ett gammalt rosa PSP-2000 som jag funderar på att köpa! :D Det var jätteroligt att få träffa honom, det lindrade min hemlängtan lite grann! Den här veckan ska vi till Pokemon-centret och nörda lite! Jag längtar! :D 

Idag fick alla i klassen varsin liten ananas-bakelse (jättepopulärt i Taiwan) av vår taiwaneiske klasskompis! Det var riktigt snällt! Dock så var jag inte så förtjust i den, så min taiwanesiska rumskompis fick den när jag kom hem! :D Så snäll är jag!

Och bara för att det är så tråkigt med ett inlägg utan bilder, så får ni en bild på min väg!
Jag bor i huset med vit framsida, längst bort i vägen! :D Fint!

Vädret är förresten outhärdligt varje dag, särskilt när solen är framme! Så varmt! Det känns verkligen att jag kommer från norra Sverige! XD
 2012-07-10  12:37:00      Japan 2012     Kommentarer (0)