[120212]

Hejhej, om det är någon kvar som läser min blogg! :D Idag är det finfint väder, och jag är glad!
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, och det skyller jag på absolut ingenting! (lathet) :D

För bara en liten stund sedan skrev jag till GoGoNihon och bad om ett ansökningsformulär till min planerade språkresa till Japan! Jag vill inte gå in på detaljer just nu, men jag hoppas bara att jag inte backar ur ännu en gång! v_v Men jag vet ju att jag kommer ångra mig för resten av mitt liv om jag inte gör detta!

Jag får inte fega ur igen!

Jag är iallafall tacksam att jag har stöd från familj och vänner som pushar mig så att jag kommer våga åka!

Jag är glad!
 2012-02-12  10:27:34      Blandat     Kommentarer (0)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?