[100220] Pokémon Soul Silver

I veckan förbokade jag remake:n av mitt favoritspel från några år tillbaka, Pokémon Soul Silver till Nintendo DS. Snacka om att jag kommer åka på en nostalgitripp när jag får den (det är bara 34 dagar kvar tills det kommer ut), mitt gamla, Gameboy Color-versionen är tyvärr trasig. :( De alla har något fel som gör att efter sju år så går det inte längre att spara på kasetten. </3 Men tur att den nya kommer! :D

Man får dessutom med en Pokéwalker! 8D Och så kommer jag förhoppningsvis få en fin Lugiafigur (jag hoppas verkligen inte att jag får Ho-oh! D: )


Längtar supermycket~!

Bilderna hittade på webhallen.com och gamespot.com.
 2010-02-20  22:19:53      Sånt som intresserar mig     Kommentarer (0)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?