[100802] itsudatte, itsudatte, itsudatte suguyoko de waratte ita

Persona är en väldigt bra spelserie (RPG) (dock har jag bara spelat trean och fyran, så jag tänker hålla mig till dom i det här inlägget)!

Samtidigt som man ska gå i skola och skaffa vänner, så ska man också slåss mot skuggor och monster, genom att använda sina andra jag - Personas. Även om jag tycker att döda-monster-delen är lite tråkig så är det underbara spel. Emil köpte fyran förra sommaren, och vi var helt förtrollade av det, för det var så spännande!

De utspelar sig i Japan, och varje gång jag spelar dem så känner jag hur jag längtar efter att få besöka det landet! Allting verkar så mysigt!

Och musiken är så underbart bra och svängig! Man hör direkt att det är Persona-låtar!


Här är introlåten till Persona 3 FES (jag gillar mest det i början på låten! :D)

(Den här låten har även fått ta över rollen som ringsignal på min mobil! xD)

 2010-08-02  13:00:16      Sånt som intresserar mig     Kommentarer (0)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?